2020-05-03
Byliśmy z żoną klientami firmy Aurum Optics ,a dokładnie salonu przy pl.Grzybowskim ... (tak,dokładnie-„byliśmy”-bo to już czas przeszły). W ostatnim czasie robiliśmy przymiarki oraz w finale zakup dwóch oprawek korekcyjnych- obsługiwała nas miła,kompetentna i zaangażowana kobieta...Zachęceni miłą obsługą i dużym wyborem postanowiliśmy zamówić kolejną wybraną oprawkę,lecz dla porównania rozmiaru poprosiliśmy o sprowadzenie tego konkretnego modelu z innego salonu firmy Aurum Optics...po około tygodniowym oczekiwaniu dostaliśmy informację że okulary czekają do odbioru,więc umówiliśmy się na spotkanie (ograniczona działalność sklepu ze względu na sytuację epidemiologiczną...wizyty,odbiory itp.po wcześniejszej rezerwacji godziny-jasna sprawa !!! zrozumiałe dla dobra wszystkich!!!).Po przyjściu zastaliśmy tylko „pomyłkę” ,czyli dwie oprawki w tym samym rozmiarze...nie o to chodziło,ale dobrze pomyłki się zdarzają pomyśleliśmy sobie ,przecież mieszkamy „za ścianą”,często mijamy salon,więc nic nie stoi na przeszkodzie przyjść po raz kolejny....Po przeprosinach młodego Pana oznajmiono nam ,że okulary w odpowiednim rozmiarze szybko zostaną sprowadzone...Czekamy tydzień...nic...zbliża się koniec kolejnego tygodnia oczekiwania....cisza...przechodząc przypadkiem postanowiłem zapukać do wrót salonu ,a przy okazji wpuszczania umówionych klientów udało mi się uzyskać informację od młodego Pana ,że cudem właśnie w tym momencie okulary „przyszły”i dlatego jeszcze nie dostałem powiadomienia.Zapytałem grzecznie ,czy jest możliwość umówienia się w dniu dzisiejszym na dosłownie błyskawiczną przymiarkę,decyzję i zakup? ...niestety usłyszałem NIE !!! DOPIERO ZA DWA DNI...WSZYSTKIE GODZINY ZAJĘTE...zdębiałem,pomyślałem że to żart!!! Ludzie !!! Zrobione zakupy na niemałą kwotę,dwa tygodnie oczekiwania przez „pomyłkę” i w finale NIE !!!...podkreślam mieszkamy tuż obok,czasami ktoś na umówione spotkanie może się nie zjawić,jakieś małe „okno”,wystarczyło trochę chęci i zaangażowania w to co Pan wykonuje na co dzień młody Panie !!! ...numer telefonu Pan posiadał w celach rezerwacji okularów !!! Niestety tak olewczego i protekcjonalnego traktowania dawno nie uświadczyłem....młody człowieku chyba mentalnie zatrzymałeś się w poprzedniej epoce !!!???,ale ze względu na wiek to raczej jest słabe doświadczenie w tym fachu...Grzecznie podziękowałem i poszedłem-DRAMAT !!! Robisz „drogi Panie” słabą reklamę firmy Aurum Optics i zły wizerunek salonu. Nie wiem ,czy w dzisiejszych czasach z punktu widzenia biznesowego nie jest Pan przypadkiem „za drogi”i „wart” tego stanowiska,ale to już pozostawiam do ewentualnego przemyślenia pracodawcy... Pozdrawiam.