2020-02-15
FATALNIE... Bardzo nie polecam. PORAŻKA. W skrócie, choć to była droga przez mękę.:
1. Lampa za ok 500 zł była oznaczona jako 24h otrzymałem po około 8 dniach...
2. Otrzymałem produkt z zniszczonymi gwintami, 6 gwintów, 6 albo fabrycznie złych, albo używanych, sklep mi nic w tej kwestii nie wyjaśnił.
3. Zwróciłem towar i się zaczęło, nie umieli zidentyfikować przesyłki przez ok. 20 dni. MASAKRA.
Dla osób, którym się chce walczyć z patologią w eComerce informacje jakie otrzymałem na maila i co było zawarte w informacji o prawie do odstąpienia:
"Jeśli paczka jest prawidłowo oznaczona oraz ma z pełną dokumentację zwrotu, to zostaje wprowadzona do systemu, gdzie dopiero od tego momentu mamy 14 dni roboczych na wystawienie korekty oraz zwrot." To nie żart... A to mi na maila odpisali:
"Skutki odstąpienia od umowy: W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, z wykluczeniem kosztu dostarczenia" Żart, nie... To otrzymałem jako składowa zawartej umowy.....
Dla osób nie specjalizujących się w zganieniach prawnych.
BYĆ MOŻE LEPIEJ UWAŻAĆ? BYĆ MOŻE LUBISZ PROBLEMY.
Kupuję online 40 do 100 przesyłek rocznie od kilku lat. Nigdy nie spotkałem się z takim brakiem poszanowania moich ustawowych praw. Rozumiem błąd, niewiedzę, ale utrzymywanie jej w mocy, podczas gdy otrzymują wykładnię, która można w 2 minuty sprawdzić na oficjalnych stronach dla konsumentów lub przedsiębiorców, albo zasięgnąć porady prawnej..? Ustawowo należą mi się odsetki za te opóźnienia za przetrzymywanie moich pieniędzy. To kilkadziesiąt groszy, nie to jest istotą. Mimo że prosiłem nie otrzymałem. Szkoda mi czasu na zakładanie sprawy, pisze bo być może ktoś będzie miał więcej czasu lub zaangażowania gdy znajdzie się w podobnej sytuacji....